Followers

Katak Oh Katak!

Peristiwa ini berlaku pada waktu pagi ketika saya bersiap mahu ke sekolah .Pada
waktu itu saya telah bangun lewat dan kelam -kabuat uuntuk bersiap ke sekolah .Kalut
saya mencari pakaian dan alatan sekolah hingga terlupa di mana letaknya kasut dan sarung kaki .Saya
mencarinya di merata tempat sehinggaalah saya menemuinya di bawah tangga .Kerana telah lewat saya dengan segera terus menyarungkannya tanpa memeriksa terlebih dahulu .Apabila sampai ke kelas . saya berasa seperti ada sesuatu di dalam kasut saya .Saya terus membukanya , tiba-tiba seekor katak melompat keluar.Satu kelas mentertawarkan saya dan ada juga yang bertanya siapakah yang membawa katak ke sekolah .Saya berasa malu apabila mereka mengejek saya .Walaupun ianya memalukan , tapi itulah antaran kenangan manis di sekolah yang tidak akan saya lupakan
Dah baca?Like if awak suka, Coment if awak baik

Tiada ulasan: