Followers

I'M HEADCE TOO MUCH HOMEWORK

assalamulaikum people bloggie  ♥♥♥

hurm , minggu nh korang perasan tak ? aku asyik cakap pasal homework , homework , and homework ! rite ? yelaa , selepas habis cuti ni makin banyak homework cikgu bagi , yang homework time cuti pun aku tak siapkan lagi , inikan pulak yang baru nh , aduih ==' !

now , aku tumpukan nak siapkan homework Seni , Pendidikan Islam and Science (omputih sikit) . Seni dah hampir siap , just color color jea belum lagi , hee ^^ . Seni nh kerja khursus lha yang banyak , pening palo nak buad olahan rama-rama and bunga raya :) Pendidikan Islam , nota and latihan banyak gile berlambakss (ayat apa aku ngarut ni?) . Science , latihan lha , tadi cikgu suruh buad note dekat sekolah , nasib aku dah siap , kurang sikit homework aku , yeah (!)

most importantly , aku ingat nak kuragkan online lha . ye ! aku mengaku yang aku baru sedar yang aku nak abik UPSR, and alhamdulilah test february aku lulus and satu jea aku failed (malas nak bagithu) , dan aku ingin perbaiki ape yang aku lemah and kenapa aku tak boleh jawab ? herh !! nampak sangat tak study kan :) ops ! kantoi , seriously cakap kad korang memang betol pun , bukan tak study langsung , just aku suka abik langkah yang student suka iaitu : 'study last minute' , hehe .

oh yep , aku nak ucapkan good luck kepada kakak and abang yang mengambil UPSR 2010 pada tahun lepas , semoga mendapat results yang the best gitue , yang kurang baik jangan bersedih yep ^^ 

KBYE :)

Dah baca?Like if awak suka, Coment if awak baik

Tiada ulasan: