Followers

HAPPY APRIL EVERYBODY ^^

assalamualaikum people bloggie  ♥♥♥

hey again ! haish , cepat betul masa berlalu kan , dah masuk bulan April dah pun , lagy beberapa bulan aku akan menduduki peperiksaan yang terpenting dalam hidup aku , is UPSR yoo !! but still main main and berfoya foya , ecehceh ==' . 

esok mesty ade orang nak kenakan aku , yelaa kan esok first April , so budak budak SKB sure celebrate APRIL FOOL punya but bukan tak baik ke sambut , rite ? idk lha dear . 

well , dah masuk bulan April ni , kita mesty melangkah ke hadapan , and don't look back , hee . so yang lepas jadikan pengalaman , jadi a better person dari sebelum ni kan . macam aku jugak , nak jadi lebih baik dari semalam , why ? sebab aku tak dapat jawab soalan Mathematics haritu , malu rase weyh , serius cakap !

haha , anyway guys Happy April okay ^^ to UPSR  candidates , weyh jangan asyik online jea macam aku , kita ade beberapa bulan lagy ni nak UPSR , tak cukup masa dooee , study lha dari sekarang , demi masa depan kita jugak kan , aku cakap ni pun untuk aku jugak , peace up guys .
KBYE :)

Dah baca?Like if awak suka, Coment if awak baik

Tiada ulasan: