Followers

Kawan dah jadi sombong!!




malas lah nak crita panjangpnjang. crita panjangpnjang pun kalu buat sakit hati and
buat sedih baik tak yah. yea !! dia dah sombong, aku ade fikir jugak
manalah tahu aku buat salah, ylah manusia mana ada yang perfect kan. i dont know
maybe dia dah menyampah kawan dengan aku kot. ni bkan perasaan aku sorang tapi ramai yang setuju bila aku mention tentang nie. ermmm
bila fikirfikir balik, org yg tak pernah kita sngka akan jadi kwan kita lebih baik
dari kwan yang kita dah kenal lama.. sebab aku dah ade pengalaman sendiri, bila ade orang tu aku tak suka dia sebab dia macam berlagak tapi dia dah jadi kwan aku sekarang..

  • kawan A
dulu ade lah jugak tak suka dengan dia sebab dia macam berlagak sikit sampailah sekarang, tapi berlagak dia pun dia tetap ingat kawan dia. kalau dia ade berita gembira or nak pandangan kawan-kawan dia, dia memang buat. even result aku xsegempak result dia tapi dia ade tanya jugak pandangan aku tentang prob dia. aku pun mcam tak sangka boleh kawan dengan dia.

  • kawan B
kawan dah ckup lama kot, tapi xdelah lama sangat pun. dia mmg xberlagak tapi dia 'sombong' dengan kawankawan dia. kawankawan aku pun ade mention hal ni dan ade jgak yang terasa dengan sikap dia yang cam tu. dulu dekat skolah dia friendly sangat, maybe dekat skolah je dia buat friendly ?!!

lantak lah apeape pun. seriously malas nak fikir hal ni lagi. dia nak buat sombong or dia taknak kawan aku xplah. sebab mcam kawan-kawan aku yang lain ckap, bukan dia sorang je kawan aku, aku ade diaorang nak jadikan sebagai kawan. yup, that true my fren !!! so jangan nak salahkan orang lain kalu ade yang terasa hati dengan kau kawan.

Dah baca?Like if awak suka, Coment if awak baik

Tiada ulasan: